prikaz prve stranice dokumenta Učiteljska procjena učestalosti emocionalnih teškoća i društveno neprihvatljivog ponašanja učenika te procjena potencijala i resursa škole da zadovolji njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe
Rad nije dostupan
završni rad
Učiteljska procjena učestalosti emocionalnih teškoća i društveno neprihvatljivog ponašanja učenika te procjena potencijala i resursa škole da zadovolji njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe

Pernar, Josipa
Sveučilište u Zagrebu
Pravni fakultet
Područja socijalnog rada
Osnove savjetovanja

Citirajte ovaj rad

Pernar, J. (2018). Učiteljska procjena učestalosti emocionalnih teškoća i društveno neprihvatljivog ponašanja učenika te procjena potencijala i resursa škole da zadovolji njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Pravni fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:737496

Pernar, Josipa. "Učiteljska procjena učestalosti emocionalnih teškoća i društveno neprihvatljivog ponašanja učenika te procjena potencijala i resursa škole da zadovolji njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Pravni fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:737496

Pernar, Josipa. "Učiteljska procjena učestalosti emocionalnih teškoća i društveno neprihvatljivog ponašanja učenika te procjena potencijala i resursa škole da zadovolji njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Pravni fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:737496

Pernar, J. (2018). 'Učiteljska procjena učestalosti emocionalnih teškoća i društveno neprihvatljivog ponašanja učenika te procjena potencijala i resursa škole da zadovolji njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Pravni fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:737496

Pernar J. Učiteljska procjena učestalosti emocionalnih teškoća i društveno neprihvatljivog ponašanja učenika te procjena potencijala i resursa škole da zadovolji njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Pravni fakultet; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:737496

J. Pernar, "Učiteljska procjena učestalosti emocionalnih teškoća i društveno neprihvatljivog ponašanja učenika te procjena potencijala i resursa škole da zadovolji njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Pravni fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:737496

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.