No public access
undergraduate thesis
Teacher's assessment of the frequency of emotional difficulties and socially unacceptable student behavior and the evaluation of potentials and resources of the school to meet their specific educational needs

Josipa Pernar (2018)
University of Zagreb
Faculty of Law
In social work
Basic Counselling
Cite this document...

Pernar, J. (2018). Učiteljska procjena učestalosti emocionalnih teškoća i društveno neprihvatljivog ponašanja učenika te procjena potencijala i resursa škole da zadovolji njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:737496

Pernar, Josipa. "Učiteljska procjena učestalosti emocionalnih teškoća i društveno neprihvatljivog ponašanja učenika te procjena potencijala i resursa škole da zadovolji njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Law, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:737496

Pernar, Josipa. "Učiteljska procjena učestalosti emocionalnih teškoća i društveno neprihvatljivog ponašanja učenika te procjena potencijala i resursa škole da zadovolji njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Law, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:737496

Pernar, J. (2018). 'Učiteljska procjena učestalosti emocionalnih teškoća i društveno neprihvatljivog ponašanja učenika te procjena potencijala i resursa škole da zadovolji njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Law, accessed 17 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:737496

Pernar J. Učiteljska procjena učestalosti emocionalnih teškoća i društveno neprihvatljivog ponašanja učenika te procjena potencijala i resursa škole da zadovolji njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Law; 2018 [cited 2019 August 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:737496

J. Pernar, "Učiteljska procjena učestalosti emocionalnih teškoća i društveno neprihvatljivog ponašanja učenika te procjena potencijala i resursa škole da zadovolji njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Law, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:737496